14 Ocak 2009 Çarşamba

hıııııııım esti yine bi yerlerden...

Deniz kokusu getiriyorum...
Nem sinmiş tuzlu bedenime
Sabah ayazından gözlerim kırmızı
Bir şarkı tutturmuşum rastgele durduramıyorum
Karlı dağların tepesi özgürlük
Dibi deniz işte Ege
Uçarı bir hafiflik uçuşuyor başımda
İnanamıyorum inanamıyorum
Yarım gün uzakta Ankara
Sokaklarında uslu kentliyi oynamak için
Yine gazeteleri okumak yine gece bıkkınlığı
Yine sabah telaşlarına alışmak için
Deniz kokusu getiriyorum
Güneş kavurmuş tenimi
Bir sevişme sonrası gibi...:)
Neden umursamaz ve yalınım hiç bilemiyorum
Hiç bilemiyorum...

belki burda birlikte buluruz yalınlığımızın sebebini merhaba herkese...

2 yorum:

  1. Güzelim benim... İkimiz de yarım gün uzaktayız Ankara'ya bu arada:)

    Yaz da havamızı bulalım:) öperim yosun gözlerinden.

    YanıtlaSil
  2. aylevye
    ayrıca da şaşırdıaaaamm

    ayrıca da ağladım pissin pis

    YanıtlaSil